Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 feb 10, 21:45
Endret: 21 feb 10, 21:50
Endret av: Lemmy

Barsom vs. Bjørkøy og diverse LSK-spillere vs. FFK-spillere har den likheten at det ikke har vært meningen å langtidsskade i noen av tilfellene. Forskjellen er at FFK-spillerne blir kalt for pingler som legger seg ned fort. Det er det ingen her inne som har sagt om Bjørkøy.

Ser egentlig ikke noen begrunnelser for det du mener er et usympatisk FFK-lag. Jeg syns på ingen måte FFK var noe griselag i fjor. Det blir også absurd å si fra en LSK-supporter... Hvor mange ganger har man ikke sett Kippe, Søgård eller Mouelhi fly i vinkel på andre spillere? Occeans albuer er jo også i en klasse for seg selv...

Jeg er enig med deg i at FFK kunne spilt ut ballen i går. Men når spillet stoppes så åpenlyst som det gjorde i går, syns jeg det er unfair å fortsette spillet. Jeg klandrer derimot ikke Ujah. Han er helt ny i landet, og har sikkert liten peiling på hvordan Fair Play-reglene er i Norge. Når han får pasningen fra Marius Johnsen, forstår jeg at han tolker det som en oppfordring til å løpe og score. Johnsen blir for meg "den store stygge ulven" her.

Husk forresten at i den kampen du refererer til måtte to FFK-spillere ut med skade. Den ene med knukket kneskål... At det ikke ble delt ut røde kort der var et under jeg ennå ikke kan forstå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f