Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 feb 10, 19:52
Endret: 07 feb 10, 19:57
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg husker forrige kvalik jeg, Norge er bare ikke gode nok.

Men Drillo erSmile

Ja,gett! Håpe han fortsatt er, for uansett holder jeg med Norge.

Husær vi hadde sesongkort på Ullevål, stort når "vi" slo Nederland, Sørloth knælla inn 2-1 målet, Norge spilte farlig deluxe i 1. omgang, spilte 3 - 5 - 2, og det funka dårlig, gikk over til 4-5-1, det var melodien og løsningen.

Husær Norge rundspilte England på Ullevål, det stod på svensk text-tv på kvelden at "Norge spelade ut England", og myggen, ja han var stor, og så spilte "vi" ikke Drillofotball heller, Norge utspilte England ved å spille gjennom og ikke over midtbanen, og i engelske aviser stod det "Disaster night in Norway".  Norge scorte 1-0 like før pause ved Leo etter et raskt tatt frispark, og Norge hadde vel 12 cornere før England fikk sin første. Drillo fikk egentlig  et ufortjent dårlig rykte. Lars Bohinen scoret 2-0 tidlig i annen omgang etter et mønsterangrep som Arne Ball sa var tatt rett ut av læreboka.

Og husær mot Tyrkia på Ullevål hvor Erik Thorstvedt ble utvist tidlig i 1. omgang, allikevel vant "vi".

Og en ting er sikkert, skal noen føre oss videre fra en kvalik, så er det Drillo. Hareide har jo vært en tragedie, og ikke holdt han løftet sitt heller, det vil si å fratre hvis han ikke gikk videre.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340