Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 feb 10, 20:50

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av kjell-H

Da jeg skulle fornye mitt sesongkort 6 januar på nette så hadde ffk klart å bytte plassene mine som jeg hadde ifjor uten at de hadde spurt meg.Jeg sendte mail samtidig som jeg ringte for å spørre hva som hadde skjedd.da fikk jeg svar at de skulle sende mail når de hadde ordnet det.Idag fikk jeg mail at de hadde solgt plassene mine før 15 januar.dette er utrolig dårlig av de.Jeg har faktisk rett på mine plasser ifra fjor.Så til alle dere som har fornyet,dobbel sjekk at det faktisk er deres plasser dere har betalt for.For hadde jeg ikke dobbel sjekket før jeg skulle betale 6januar så hadde de lurt meg

Krev din rett her, du har forkjøpsrett på din plass frem til 5. februar, hvis ikke du får dette så kjører du bare saken videre. Redigert: leste litt fort tror jeg, ser ut som det ordnet seg for deg eller?

Ja de hadde brått flyttet meg langt bortover på samme rekka som da ville jeg endt med å se mye gjennom den ene stolpen.hehe

Var egentlig synd for jeg var meget førnøyd med plassene ifjor for vi satt helt bakkerst som var bra for min far da hans helse ikke er bra så han desverre er avhengig av å kunne stå endel under kampene.Jeg måtte selv ringe billetservice og si opp de nye plassene ffk brått hadde gitt meg og fixe meg nye plasser et annet sted.Så det ordnet seg til sluttSmileMen ja akr den var veldig dårlig av FFK.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f