Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 29 jan 10, 09:29

For min egen del så håper jeg nå at klubben har lært, og bygger tæring etter næring. Vi kan ikke holde på sånn det har blitt gjort de siste årene, vi er nødt til å ta inn over oss at penger ikke kan brukes før de er der. Hvis det vil si at det ikke blir opprykk, so be it!

Stallen pr dags dato kan jeg ikke skjønne at har noen sjans til å kjempe om opprykk. Første-elleveren er forsåvidt ikke dårlig, men dekningen er såpass dårlig at ved 2-3 skader så er løpet kjørt. Og skader vil komme. Vi klarer jo ikke engang å stille lag til treningskamper om dagen.

Jeg klarer fint å dra på stadion selv om det ikke skal kjempes om opprykk dersom det vil si at klubben nå skal bygges opp igjen sten for sten etter den brutale nedrivingen som ledelsen har utført det siste året. Jeg vil mye heller gjøre det enn å grue meg til å åpne aviser for å lese om hva slags dritt som har lekket det siste døgnet. Er man tilhenger av en sunn klubb så slipper man å grue seg for sånt.

Ambisjoner er fint og jeg ser selvsagt gjerne at det kjempes om opprykk og edelt metall igjen, men da må fundamentet ligge der først.

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340