Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 18:24

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av kjell-H

Elsker tom Nordlie?Øy ro ned par hakk a mann.Ja jeg mente og menr fortsatt at Nordlie kunne ha fått til noe med FFK.Men nå er Han sparket så jeg er ferdig med den saken.Du som faktisk dro inn Nordlie her nå.Jeg Vil se framover og håper det blir ro i klubben med Aune som trener el ikke..Men for guds skyld ikke 4-5-1.Han brukte 4-5-1 med Ramberg av alle folk som off midtbane bak spiss som er helt latterlig

Jeg er helt rolig jeg, mann... Bare påpeker at du hardnakket nektet å innrømme at Nordlie kom til å få sparken til det siste, mens alt tydet på det. Mener også at du har glorifisert ham kraftig og ikke evner å ta til deg de faktiske forhold, som er at Nordlie er en elendig trener.

Jeg vil også se fremover, men ønsket bare å stille noen spørsmål rundt kritikken din av Aunes formasjon.

Vet ikke hvor latterlig det var å bruke Ramberg som offensiv midtbane, han var jo knallgod de første kampene våre i den posisjonen... Husk også på at alternativene ikke var så mange.

Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan du kan kritisere 4-5-1 så sterkt, når det i realiteten er nesten det samme som 4-3-3.

Men har vi så mange alternativene nå med den tynne spillegruppa vi har nå?Jeg håper det blir 4-4-2 som jeg tror vil passe best men med mer off vinger så lenge vi har andersson og valencia.Ja vi er hvertfall enige om at man må se framover nå.Greit da for Aune ta over men da synes jeg FFK kan gå ut og bekrefte at Aune blir hovedtrener denna sesongen så klubben hvertfall får ro rundt der.Men nå synes jeg oxo at spillerene kan frivillig gå ned i 10%lønn som de var så store på at de skulle gjøre

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340