Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jan 10, 16:59

Opprinnelig postet av Bærra

Ja ja, da har folk klart det igjen! Folk som rotter seg sammen for å fjerne mennesker som sier dem i mot og står for det. Her har det tydelig vært så mye lobbyvirksomhet at det grenser til det katastrofale. Det må være mange på stadion som bør ha trøbbel med å se seg selv i speilet etter dette!!! AMATØRER!

Føler med  Tom når det gjelder dette her. Dette er ikke hans feil!

Skal bli spennede å se nå.

Ramberg plutselig frisk?

Zwartek klar for en ny sesong?

Barsom har vel ikke funnet noen klubb enda, så han er vel snart klar?

Nå er vel snart TFA klar som trener også, da hadde skandalen blitt komplett! Da blir vel spørsmålet: Hva har dere lyst å gjøre på trening i dag gutter?!?

Fy skam hele jævla gjengen!!!

Det som er mest skammelig er åssen enkelte supportere hoverte rundt det her igår med all dritten, greit at dem IKKE liker TN, men å gi mannen sjanse var ikke mulig.. At klubben nå har brukt 4 millioner på 6 mnd på TN er utrolig.. Aune tilbake på treningsfeltet og makta til spillerne... Må si at jeg ikke er TN fan, men måten ting har blitt gjort på mener jeg IKKE bør skje i en klubb

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f