Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 28 jan 10, 12:47
Endret: 28 jan 10, 12:58
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av Kratos

Dine utaleser om at Tom har vært en "verkebyll" har altså ingenting med saken å gjøre ?

 

Jeg har ALDRI uttalt at Tom Nordlie er en verkebyll. TV2 var utrolig kreative med sin klipping. Jeg snakket med dem i 5 min og de klipper et ytsagn helt ut av sin sammenheng.

Spørsmålet fra Ida Marie Vatn var : Hvordan ser det nye styret på den saken med trenerne som det gamle styret nærmest har dumpet i fanget deres ?Det spørsmålet var klippet vekk og det var istedet knyttet en kommentar rettet mot Tom Nordlie.

Det jeg svarer på er selve saken og ikke Tom Norlie. Ordrett svarer jeg Det er en verkebyll... Har aldri omtalt personer med det..... og jeg har så stor respekt for Tom som menneske at jeg aldri ville omtalt hverken han eller andre negativt i offentlig media. Dagen etter tok jeg kontakt med Tom Nordlie og forklarte ham sammenhengen. Han av alle , som har blitt offer kreativ TV-klipping godtok med en gang forklaringen.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340