Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 28 jan 10, 11:20

Det at vi som supportere har et begjær etter informasjon om klubben og et ønske om innblikk i hva som skjer, betyr ikke at vi dermed synes det er greit med lekkasjer. De fleste av oss skjønner at det er skadelig for klubben, og ønsker lekkasjene stoppet, selv om det betyr at vårt egoistiske behov for sladder forblir uoppfylt. Jeg ser ingen stor dobbeltmoral i dette.

 Jeg er glad TN ikke lenger er en del av FFK, men jeg syns ikke dette er noe å feire. Dette er kun et kapittel i historien om FFKs dramatiske fall. La oss håpe det var det siste kapittelet, noe jeg for øvrig ikke føler meg trygg på. Ansettelsen av TN har vært en katastrofe fra dag en. Alle så det komme, unntatt de som hadde makten til å forhindre det. En klubb i økonomisk ruin har brukt mer enn 3 millioner på 5 måneder med TN. Det er en katastrofe og ingen ting å feire. For meg så blir det å feire TNs avgang som å feire at bare halve huset ditt brant ned.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f