Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 jan 10, 12:20

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Kan godt hende det var motstand mot Nordlie internt også i andre klubber, hvem vet. Poenget er at disse spillerene tok utfordringen når valget var tatt på strak arm og som profesjonelle fotballspillere skal gjøre. Det gjorde åpenbart ikke spillerene her, som satte seg på bakbeina fra dag 1.

           Ja, man kan si at Nordlie var ett feilvalg, kanskje like åpenbart det (når det har blitt som det har blitt). Men når folk hyller spillerene som ville bli kvitt Grønhagen etter sølvsesongen, spillerene som hadde mistillit til Karlsen fordi han ville kvitte seg med noen av den eldre garde. Spillere som har sutret over nye kontrakter en hel sesong og spillere som burde være altfor gode til nedrykk. Ja, da blir jeg dårlig...

    Så får heller fordelen være at spillerene har satt ett formidabelt press på seg selv til å prestere kommende sesong, og jeg regner med at spillerene som har sagt dem går hvis Nordlie fortsetter, nå fortsetter...

Spillerne satt seg på bakbeina fra dag en? Ja de klagde før Tom kom, men etter at han kom jobbet de med han og tok saken etter at serien var fardig spilt. Det kan jo være at TN måter å jobbe på ikke passer for alle spillere.

Mistilliten til Karlsen var vel ikke ubegrunnet, det var ikke det at han ville selge spillere, det var måten han gjorde det på. Ingen liker å kastes ut uten å bli spurt. Spillerne som har sutret over ny kontrakt er borte.

Og jeg håper da inderlig at vi får beholde de beste spillerne i klubben.

TN har aldri vært rett mann for FFK, jeg blir veldig glad den dagen han forsvinner.

 

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340