Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 26 jan 10, 20:37

Jeg registrer at enkelte har mistet bakkekontakten fullstendig, man spretter opp edle dråper som om FFK hadde vunnet Champions League, men faktum er at problemene til FFK ikke blir noe mindre fordi om Nordlie forsvinner.

Mannskapet som sendte oss til Adeccoen er fortsatt inntakt, vi nærmer oss februar og nå skal enda en trener ta på seg førstetrenerhatten, hvor mange har vi nå hatt det siste året? Omdømme til FFK har fått seg en alvorlig knekk, vi fremstår som et "sirkus" pengeproblemer, konkursfare, trenerskifter i øst og vest, de er der fremdeles, vi har ikke penger til spillerkjøp, osv. Den dagen jeg eventuelt kan lese om at FFK er ute av det økonomiske uføre, lagets omdøme blant folk og potensielle sponsorer er styrket, vi har signert en topptrener og laget er klart for Tippeligaen, da skal jeg ikke nøle med sprette opp både det ene og det andre.

Jeg har ikke kjenskap nok til Nordlie til å kunne hevde bastant om han er den rette for FFK eller ikke, men uansett om vedkommende heter Nordlie eller ei så er det useriøst og uproft av FFK å kvite seg med en trener som har 2.5 års kontrakt etter å ha ledet laget i 8-9 kamper. Jeg blir ikke mindre skeptisk når jeg ser hvem som eventuelt vil overta!

All ære til Aune en sympatisk kar som jeg har spilt mot mange ganger, men noen A-lags trener ser jeg ikke i ham, det han viste i fjor er rett og slett ikke godt nok. Begrunelsen for  å ansette han, høres ut til å være tatt ut fra en dårlig sportsfilm! klubben har ikke råd til noen andre!

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f