Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 22 jan 10, 10:05

Opprinnelig postet av Plankekæll
Så du mener at FFK ikke skal sparke Nordlie fordi det blir upopulært i fotballnorge??

Nei, ikke hvis det hadde vært eneste grunn.  Men FFK har et rykte som arbeidsgiver og klubb å ta vare på og hvis man leser litt på fex fotballforumet til VG eller fikk med seg reaksjonene fra div personligheter innen tv mht rykte om at Nordlie ville sparkes så ser man tendenser mot hvordan FFK oppfattes utenfor byen om de sparker Nordlie, nemlig som en totalt useriøs klubb.

FFK har ingen skikkelig grunn til å sparke Nordlie nå, det eneste måtte være at de ikke har råd til å betale han, men å sparke han vil koste nær like mye og da har vi ihvertfall ikke råd til en ny trener om noen i det hele tatt vil til FFK etter 2009.

Jeg er ikke noen stor Nordlie fan jeg heller, jeg vet om forhistorien hans.  Men den har også oppturer.  TN har i perioder, som fex. med Start og Viking, vist hvordan man får en spillergruppe til å virkelig prestere.  Utfordringen ligger i å kontrollere TN over tid.

Men i bunn og grunn så må vi muligens forholde oss til at TN er trener når serien sparkes igang og da må alle stå bak han samlet.  Ikke som i 2009, hvor alle i klubben tenkte på seg selv.   Da bærer det rett ned i 2 div, og vi har sett dette før, det er absolutt ikke utenkelig.

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340