Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 19 jan 10, 23:13

Opprinnelig postet av Noik

Hadde ikke forundra meg om penger fra kronerullinga går rett til å styrke stallen. Har smugtitta litt inne på lokalavisa deres i ren skadefryd i det siste,og fortsatt er det hauger og lass av folk som roper på nye signeringer. Selv her inne på forumet er det det,har virkelig de røde brillene deres sperra for all realistisk tankegang?? Signe Wehrman? Hva fa** er det for en tanke når dere skylder penger i hue og rævva? Nei,da får en faktisk hente et par-tre spillere fra Trosvik,Gresvik,Lisleby osv,hvis det er det som skal til for at dere skal kunne stille fullt lag i Adecco. Slutt å tviholde på spillere dere ikke har råd til,og skyv problemene over på alle som har lånt dere penger. Det er forbanna umoralsk,og sånt mister hvertfall jeg respekt av!

Ikke nok med det,men så fort det er klart at Moss må ta turen ned i 2. div,så begynner dere å debattere om muligheten til å hente for eksempel Wemberg eller Christer Jensen (og Ringberg for den saks skyld). Tror dere de spiller gratis?? Vi i Særp har nå endelig en sunn økonomi,men selv ikke for oss er det aktuelt med disse. I stedet kommer det muligens inn en 93-modell fra Drøbak,som selvfølgelig er mye billigere i drift (og også dårligere,men SÅNN ER DET BARE). Hadde med glede tatt imot Wemberg eller Jensen,men da må man vite at det er rom for det i budsjettet. At dere,som er inderlig klar over alle millionene dere skylder,i det hele tatt evner å tenke på signeringer av den kvaliteten,er smått utrolig.

Husk at dere har tatt penger fra oss,regner med at vi blir prioritert først. Vi er altså ingen kreditor,som enkelte innbiller seg. Regner med at dere fra styret er klar over dette,og gir oss penga så fort de tikker inn på konto. Det er faktisk underbeslag det dere har drevet med...

Kall gjerne alt det jeg har skrevet nå for "oppgulp fra en smurf fra Pæddekummen med mindreverdighetskomplekser" og gjem dere bak det,men kom ikke å si at det jeg skriver ikke er sant.

Særping

---------------------------

Evig blå


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f