Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 19 jan 10, 14:25

Forstår ikke helt hva som foregår i topplokket dit når du drar menneskeverd inn i bildet her Plankekæll, betydningen av å være på den lista som evt publiseres er ingen annen enn den hver enkelt tillegger den. Dersom en slik liste fører til at "preben" gir mer penger er vel målet nådd og dersom "preben" har u-edle motiver med å spytte inn 12500 fra pappa har vel ikke det en pøkk å si. Formålet er å få folk til å gi så mye som mulig til ffk. Dersom noen bruker det til å breske seg og heve seg over andre får du bare stole på at janteloven er sterk nok i fredrikstad til å holde dem nede.

Ellers håper jeg det er mulig for fattigfolk som meg å bidra med en noe lavere sum anonymt, rundt 200 er vel i nærheten av smertegrensen for en fattig student. Så kan de som har råd til å være litt mer gavmilde få navnet sitt publisert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f