Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jan 10, 13:12

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Og skalpen til Henriksen ble ikke tatt av Plankehaugen? Er vel det eneste som dere (dem) har engasjert seg i det siste året. Har jo blitt viktigere å drive butikk enn å være supportergruppe.

Og du er lei deg for at "skalpen til Henriksen ble tatt"? Det var jo det desidert beste som har skjedd klubben noen gang!

Dere som sier at Jaran & Co gjør ting kun på egne vegne, hva skal de gjøre? Det er DE som representerer PH, skal de innkalle til generalforsamling hver gang de vil uttale seg om noe? Man vil da ALDRI finne en sak hvor alle medlemmer er enige? Da får dere som er uenige i alt de foretar seg ta det opp med de det gjelder og heller prøve å bidra med noe sjøl!
Hjelper lite å sitte på et jævla forum og klage!

Uten den "heksejakten" en del av dere mener Jaran og resten av styret har bedrevet, kanskje RH hadde fått lov til å fortsette og ødelegge klubben vår! At noen synes det er usmakelig for så være, jeg og mange med meg er bare glad til!

Er ikke det som er poenget. Selvsagt er jeg er fornøyd med at Henriksen er ute. Men innlegget jeg svarte på var kritisk til at man var ute etter hoder og forsvarer Plankehaugen som akkurat har kappet hodet til Henriksen.

Og ja , jeg mener Plankehaugen totalt har glemt hva som bør være deres førstepri...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340