Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 jan 10, 13:01

Opprinnelig postet av Erikk

Når det står at "Supporterne i FFK ønsker en ny adm dir og har en egen kanditat" forstår jeg ikke hvor mange som står bak. På meg virker det som en liten gruppe personer er "supporterne i FFK" . At det skal være så mye å feire at Henriksen ble mobbet ut fordi han ønsket å fjerne Nordlie sliter jeg også med å forstå. Vi så dette tidligere også med den støtten Morgan fikk også etter han ble dømt. Jeg må være ærlig å si at jeg mange ganger har vært flau over å være FFK-supporter.

Du har fulgt med på hva som har skjedd her i byen det siste året eller?? Du mener ikke at PH har mobbet ut RH fordi han ønsket å fjerne Nordlie? Da kondolerer jeg!
At PH har en kandidat de mener ville gjort FFK til en bedre klubb, er det vel ikke noe galt i? Om denne mannen bør ansettes er noe helt annet g noe styret må avgjøre.

Hvor mange her inne kommer ikke med forslag til ny adm dir? Da må vel PH få lov til å komme med alternativer utan at de skal henges for dette også?

Ellers må jeg bare slenge meg på hele innlegget til danan! Kunne ikke vært mer enigLaughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340