Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 jan 10, 02:15

Har litt alkohol innabords nå, men håper likevel ikke det går utover skrivinga.

Plankehaugen har vært delaktig i en "kamp" i det siste mot enkeltpersoner i FFK som både spillere, supportere og flere i FFK-systemet  har vært klare på at må bort fra klubben om FFK skal overleve. Plankehaugen har på vegne av de nevnte vært med i denne "kampen" og har lykkes i det når RH nå nylig trakk seg.

Kanskje kunne ting vært gjort på en annen måte, men jeg tror at denne Runar aldri hadde forsvunnet om det hadde gått så stille for seg som flere hadde ønsket. Jeg er dog enig i at denne "halvpris på kjellærn" greia var litt over kanten, Runar fortjener faktisk litt cred for at han/de endelig tok til fornuft.

Dere bruker det som argument at PH ikke har noe med å gjøre hvordan klubben driftes, her mener jeg dere tar feil. Jeg synes det er tøfft av PH å endelig vise litt muskler og ikke bare være de nikkedukkene som vi har vært vitne til så mange ganger før. Endelig tør de å si i fra!

Nå er heldigvis dette kapittelet over, selv om det garantert er flere personer som kanskje burde funnet seg en annen jobb enn å drifte enn fotballklubb. Fra nå av regner jeg med at det er fullt fokus på PH som gruppe på tribunen, miljøet innad og rykte utad.

Det med hestegreine var en stor tabbe. Det å starte en supportercafé har jeg også lenge vært skeptisk til men det ser ut til at det funker. Fotballpuben tror jeg er et godt initiativ!  Fra nå av tror og håper jeg at PH satser på det tribunemessige, som hvertfall virkelig trenger en skikkelig makeover! Nå er vi ferdig med alt pisset og både FFK og PH kan starte å bygge stein for stein igjen, det trengs!

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340