Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 jan 10, 10:30

Opprinnelig postet av FFKgutt1

 

Sitat fra Facebook:

Henriksens avgang:)


For alle som skal på byen ikveld feires Henriksens avgang som FFK-direktør på Kjellærn Sportspub.Siden Supportercafè 1903 holder stengt lørdagskvelder (Med enkelte unntak) vil jeg på det sterkeste anbefale å feire denne begivenheten på byen flotteste pub!Det er ventet mange glade FFK-elskere og prisene er for anledningen svært hyggelige!!

 

Skal si jeg ble fornøyd da Henriksen gikk, men da jeg fikk denne på innboksen på FB, da ble jeg rett og slett grinete..

Vel, dette beviser jo bare nok en gang hva jeg har tenkt om Plankehaugen lenge men ikke har hatt lyst å si høyt, at etter at "stælken" forsvant som leder så har de sluttet å være en supporter-klubb og blitt noe helt annet. Og at de som sitter i styret er ikke er de mest begavede menneskene i verden er ikke vanskelig å se.

Synd at mitt, og en del andre jeg har snakket med sitt syn på Plankehaugen har blitt så negativt, for det er jo helt garantert flest positive mennesker som er medlemmer, men når "hodet" på kroppen snakker en masse drit, så er det vanskelig å tenke at hjertet er godt.

Men at dette det at de tullingene i Plankehaugen vil feiere Henriksens avgang tror jeg ikke går nevneverdig inn på Henriksen selv. For hvem i all verden bryr seg om hva slike tullinger mener.

Men jeg er oppgitt og redd for at folk utenfor Fredrikstad kan tro at Plankehaugen representerer intelligens-nivået til den generelle FFK-supporter. DET er jeg mer bekymret for.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f