Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 jan 10, 11:51

Nordlie dømmes vel mest for fortiden før FFK, nedrykket kan han ikke lastes for annet enn kvalikkampen og der må han dele skyld med spillerne og deres dårlige innstilling til kampen.

Henriksen derimot har vist at han ikke har lykkes å ta tak i problemer i FFK fort nok og som øverste leder er det han som har ansvaret.  Derfor må han gå og jeg tror også det blir utfallet.

FFK må vise utad at de har ryddet i klubben og da kan ikke han som hadde ansvaret bli sittende.  Dette handler om omdømme og det vil skade klubben ytterligere om Nordli får sparken.  Jeg tror også stemingen er i ferd med å snu fordel Nordlie.  Men jeg frykter også at etter kanskje en god periode med Nordlie, får vi til slutt en ny konflikt med han om vi ikke har en sterk leder og det har ikke Henriksen vist seg å være.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f