Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 12:21

Opprinnelig postet av suggas

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Syke lønninger nesten hele ffk stallen har.Håper svein kommer til å forhandle fram at alle går ned minst 10% i lønn

Husk at disse tallene ikke er lønninger, men FFKs driftskostnader for hver enkeltspiller. Tallene er inkludert arbeidsgiveravgift osv. Lønnen i seg selv er altså noe lavere. Lønnsnivået er heller ikke spesielt høyt. Sammenlignet med andre klubber (i Tippeligaen vel og merke), så har nok FFK hatt et moderat lønnsnivå.

Det som er helt sinnssykt og kan drive enhver person til vanvidd er hvordan FFK - når økonomien allerede var totalt skakkjørt - kunne dra på seg enorme kostnader ved å ansette Tom Nordlie på tidenes FFK-lønn, gymlæreren på en høyere lønn enn Aune og Jonnson, selv om begge er langt mer kompetente, har høyere arbeidsmengde og ansennitet. Og til slutt hente inn to spillere som ender opp blant de aller best betalte i FFK.

Galskap satt i system, og uten økonomisk styring i det hele tatt.

 

Hvem er som har ansvaret for det ? Noen varselslys måtte vel blinke her.

Godt mulig jeg tar helt feil nå så det er bare å rette hvis jeg tar feil.Men er ikke det Henriksen sin jobb å passe på at lønn er etter det klubben faktisk har råd til å ha?Han kan da umulig ha hatt styring på dette.Lønningene er alt for høye i klubben.Det gjelder alle i klubben

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f