Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 jan 10, 10:37
Endret: 09 jan 10, 10:44
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

             Ja det er som du sier sammensatt og mange grunner  til at FFK er parkert som en klubb fremover. Men skulle jo tro det var mulig å diskutere andre ting og grunner til det enn bare Nordlie er idiot, psykopat, mobber osvosv som snart alt har handlet om etter sesongslutt. At klubben er rævkjørt er ihvertfall ikke Nordlies feil...

Jeg bare prøver å si at det er en grunn til at spillerne presterte som de gjorde. Det er vanskelig å isolere spillergruppa som en årsak alene til at ting gikk galt. De spillerne som har vært ute i media har da ikke lagt skjul på at de ikke er fornøyd med 2009 sesongen og innsatsen? Gashis uttalelser i avisa er vel siste eksempel på det. Og innsats? Gashi fremstår vel ikke akkurat som den som ikke yter innsats i kampene, selv om han ikke har spillt godt? 
Jeg lurer derfor fortsatt på hva som ønskes av spillerne nå som kan gjøre kritikerne (og da spesiellt trådstarter av denne tråden) fornøyd...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f