Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 jan 10, 02:02

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Du bruker gang på gang det faktum at folk ikke har innsikt,   

[/quote]

Hvorfor skulle jeg ikke bruke det når du sier det er faktum? Er det ikke faktum vi er ute etter da? 

Når det gjelder innsikt: Du og de fleste burde forstå at fjorårssesongens fiasko er et sammensatt problem. Spillere, trenere, administrasjon, styre og økonomi er alt ting som har skyld i at det gikk til helvete i 2009. Og alle har fått sin del av dritt p.g.a. det som skjedde forrige sesong. Noen av feilene som er begått er jo så åpenbare at alle burde se dem.
Så dukker denne tråden opp. Og jeg kan være enig i at innsatsen (eller innstillingen) til noen av spillerne har vært langt under pari. Dette gjelder langt ifra alle spillerne. Når mitt inntrykk er at noen her inne tror at spillerne presterte dårlig for at de ikke gadd da mangler man nok innsikt i hvordan ting fungerer på et lag. Man skal være ganske enfoldig for å tro at svaret er så enkelt. Det er som i livet ellers, årsaker til at noen ikke fungerer som de skal i arbeid eller idrett. Derfor påstår jeg at hovedårsaken til dårlige sportslige resultater kommer av rot og surr og amatørmessig håndtering av ansatte i FFKs styrer og toppledelse og muligens et råttent eple eller to i den kassa som kalles spillertroppen. Det er litt sånn: Jeppe drikker. Hvorfor drikker Jeppe?
Nordlie har ikke, som jeg har sagt før, skyld i at vi røk ned i Adeccoligaen. Han utgjorde egentlig ingen forskjell hverken positivt eller negativt på resultatet av fjorårssesongen.  At ansettelsen var en av fjorårets (tidenes?)største tabber er det ikke mye tvil om, men det har mer med klubbens framtid å gjøre enn at han ikke klarte det han egentlig ble ansatt for; å redde oss fra nedrykk. At han i tillegg fikk en smellfet kontrakt uten rettrettmuligheter av en klubb som ved kontraktinngåelsen allerede var teknisk konkurs gjør ikke tabben mindre, tvert imot. Vi kjøpte katta i sekken for penger vi ikke hadde. Jeg er av den oppfatning at bråk med Nordlie hadde det blitt før eller senere uansett hvilken divisjon vi spiller i. CV'en hans nærmest garanterer bråk og sparken i alle klubber (mer eller mindre) han er ansatt i.

 Hadde vært fint om de svarene jeg vet jeg får på ovenstående er basert på nettopp det som står skrevet, og ikke på hva du/dere mener og tror jeg har skrevet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f