Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 jan 10, 21:44

Opprinnelig postet av Asgeir

Opprinnelig postet av Saturnus

Jeg synes det er utrolig simpelt av FFK å ikke betale S08. S08 har ikke gitt FFK noe lån, men FFK har beholdt for mye penger selv. Tjuveri/bedrageri ville vi kalt det hvis vi hadde blitt utsatt for noe lignende privat. Her burde fotballforbundet gå inn å ordne opp.

Problemet er ikke pengene i seg sjøl, for når et firma er på konkursens rand, så kan kreditorene være nødt til å vente med å få pengene sine.

Problemet har vært at ingen i FFK-systemet har sett det bryet verd å si fra at man ikke kunne gjøre opp p.d.d. Det er *dette* S08-lederen er forbanna på, ikke at man ikke kan gjøre opp for seg.

Den korrekte måten å håndtere dette på hadde vært som følger: Så fort forbundets kjennelse var klar burde folk fra FFK ringt til S08 og fortalt at kassa var tom, men at man jobba med pengerulling, og gitt en dato for når det skulle tas kontakt på nytt. Da hadde aldri dette blitt en mediesak, men nok en gang: Det er svært viktige ting som overhodet ikke fungerer i FFK for tida. I mangel av et klubbstyre mener jeg bestemt at R. Henriksen burde ha tatt kontakt med S08 for en løsning. Men dette har simpelthen ikke blitt gjort. For alle andre i hele verden er dette svært arrogant oppførsel, og personlig mener jeg virkelig at FFK ikke burde ha vært denne typen oppførsel bekjent!

Det er ikke rart hr. Lilletvedt (S08) ønsker oss ditt peppern gror for tida - FFK-systemet er jo komplett umulig å samarbeide med!!!

Han hadde sikkert sine svakheter, men i forhold til samarbeidsånd og positiv spirit, så kan man snakke om før og etter morgan...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340