Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 06 jan 10, 14:02
Endret: 06 jan 10, 14:03
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av tomroar

Om ikke Rafn tar saken vil noen andre gjøre det. tiden vil løpe fra FFK om de ønsker en satsing denne sesongen.

Derfor er dette en fin utfordring til en ny i styret som ønsker å stå frem som handlekraftig, om ikke han tar ballen bør Plankehaugen vise seg frem før dette tas av noen andre.

Om ikke noe skjer i løpet av en uke er jeg ganske sikker på at dette skjer av noen andre

Den er registrert Tongue out

Det jobbes med mange tanker rundt dette og det er knallbra dersom noen kommer med initiativ og innspill.

Vi har mange fantastiske supportere og det er viktig at "dere" (inkl meg...) blir hørt når det kommer gode ideer.

Har mange tanker rundt hvordan vi kan få menigmann i gata til å bidra. 12'ern er jo et slikt prosjekt som dessverre har druknet litt i all støyen etter serieslutt. Har selv tegnet meg på dette.

Info finner du her

Videre så kan alle de som ikke har tegnet seg på Grasrotandelen gjøre dette. Ønsker du at pengene skal gå til FFK-jr så gir du andelen til Plankehaugen. Ønsker du at den skal gå til FFK så gir du den selvfølgelig til Fredrisktad fotballklubb.

Plankehaugen ga hele 45 242kr (103 registrerte givere) til JR-laget gjennom Grasrotandelen. FFK fikk 183 634 kr (407 registrerte givere). Og fortsatt er det mindre enn 10% av alle som spiller et av Norsk Tippings spill (Lotto,Tipping,Keno etc..) som har gitt bort sin andel.

Til info så knuser Særpingene oss her. De har hele 970 givere og fikk 426 726 kr i 2009. Dette er helt gratis for deg og kun et par tastetrykk unna. Så vidt jeg vet så bor det flere folk i Fredrikstad enn i Sarpsborg Wink

 

Så start med Grasrotandelen så skal jeg love at det kommer mer hvor de som har lyst til å bidra kan gjøre dette og også få et synlig bevis for at man støtter klubben i sitt hjerte. Og Arnie har en kjempeide som akkurat omhandler dette med hjerte.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f