Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 jan 10, 13:20

Opprinnelig postet av denialsander

At jeg sannsynligvis kan ta en hvilken som helst bok og finne en obskur "kode" som vil gi meg setningen:

"Petter Amundsen er en skrotnisse som har lest for mye Dan Brown og vil nyte godt av sine 15 sekunder i rampelyset som konspirasjonteoretiker."

.... Tongue out

 

 

Ikke sant, og det er jo det som ble nevnt av skeptikerne i filmen også. Og disse gutta blir jo virkelig ikke tatt seriøst av noen virket det som. På en annen side så er det jo igjen om dette er tilfeldigheter da, hvor han gjør en utregnning på mye av det og sjansene for at det er tilfeldig er 1 til 2 milliarder osv. Også er det jo de steinene da, som var veldig merkverdig å finne på akkurat de punktene han hadde forutsett.

De tegnene han fant på stenen var det veldig vanskelig å danne seg en mening om, for det kan jo bare være øyet som ser også, men typen skal vist være en granitt som ikke har noe å gjøre på Oak Island.

Hmm..

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f