Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 jul 04, 00:22
Endret: 05 jul 04, 00:38
Eggen, skal ha for de to årene han har gitt oss. To år med gull og glitter, men sorry å si det folkens, hverdagen har møtt oss!

Som flere riktig påpeker her inne, Hvorfor ble Pål A. satt på benken? En av få spillere som leverer varene gang på gang. Synes det var fælt å se gutten sitte på benken, når vi vet at han hadde gjort en god figur på banen.

Har vi kjøpt Dagfinn Enerly fordi han skal spille høyre back? NEI :( Greit, han gjorde en god figur der, men jeg synes ikke at han kom til sin rett på den posisjonen.

Til sist det som kanskje jeg synes er værst er at Mr. Eggen jr. begynner å gjøre deffensive bytter når vi må frem på banen å skåre mål. Håper ikke det kun er min fotball filosofi som sier at når vi ligger under 2- og 3 -1 at det er fremover på banen noe må gjøres for å ta igjen det tapte.

Eggen Jr. og Storfæsken håper dere skjønner at noe må gjøres. Hent to klasse spillere som glir rett inn i midtforsvaret. I tilegg bør det hentes en general på midten som syr sammen et FFK angrep, og faller av deffensivt og holder en solid deffensiv linje. Uten det, så tro rjeg FFK kan si takk for seg i Tippeligaen og gjøre seg klare for Moss og Melløs til året igjen :( Noe jeg kunne tenke meg å unngå!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f