Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 jan 10, 14:36

Opprinnelig postet av oasis

Hva vil du jeg skal svare på? At jeg støtter Nordlie fordi han er en glimrende trener og en person med stor medmenneskelighet? At han har en stor fotballfaglig trener og klarer å få det beste ut av spillere som vil yte en innsats? Føler det er grunner nok for enhver klubb som ønsker suksess. 

Hva vet du om Nordlie bortsett fra det du leser i media fra disse to avdanka spillerene? Hvis ikke de tåler presset bør de finne seg noe annet å gjøre.

Jeg vil du skal svare på det jeg spør deg om? Det er derfor man stiller spørsmål her i livet, fordi man ønsket et svar... Selvfølgelig er dette grunner nok for enhver klubb som ønsker seg gull og grønne skoger, men sannheten er at Tom Nordlie ikke er den treneren du beskriver ham som. Han har ikke stor medmenneskelighet. Han kan fotball godt, eller i det minste sin spillestil godt, ingen tvil om det. Han klarer ikke å få det beste ut av spillerne sine.

Jeg vet litt av hvert om Nordlie. Hvordan, hvorfor eller når jeg får vite om det holder jeg for meg selv for andres skyld. Det handler ikke om noe press. Har du virkelig ikke forstått det enda? Det handler om å prate normalt med spillerne sine, gi konstruktiv kritikk, få fotball til å være morsomt og spille bra. Det handler ikke om å skremme dritten ut av folk ved å fråde dem i tryne fordi mannen prøver å få ut flere skjellsord enn det er mulig på en og samme gang. La meg spørre deg, ville du likt å ha det sånn på din arbeidsplass?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340