Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 04 jan 10, 22:03

Opprinnelig postet av Asgeir

Neida, et ekstraordinært årsmøte er ikke å regne som fullverdig årsmøte, siden det oftest bare er ett punkt på sakslista. Som i dette tilfellet, at det skal velges nytt styre.

Det er jeg klar over, og jeg hadde tenkt å ta med en bisetning om det også, men lot det være. Smile Jeg er klar over at det ikke var motkandidater, ingen benkeforslag og ikke noe rabalder. Men etter all turbulensen som har vært, så kunne det f.eks. vært på sin plass at kandidatene til styret presenterte seg sjøl, kom med en slags "programerklæring" *) osv., så en kunne være sikker på hvem (og hva) en stemte inn.

*) Nei, jeg hadde ikke forlangt løfter om konkrete tiltak eller noe som helst sånt, men gjerne litt om holdninger, tanker om hva slags klubb FFK skal være osv.

Any road, jeg var ikke der, jeg har ikke stemmerett i klubben før 18. januar, og nå som valget er gjort, har jeg ingen grunn til å ha noe annet enn tillit til det nyvalgte styret!

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340