Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 04 jan 10, 19:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

akklamasjon (av lat.), tilrop, bifallsytring. — valgt med akklamasjon, valgt med håndklapp og uten avstemning.


Jeg er glad for nytt styre, men måten dette ble gjort på er vel ganske merksnodig? Man lover medlemmene sine å få avgitt sine stemmer, men i virkeligheten er det om å gjøre å klappe hardest i hendene? Haha. 

Edit:

Eller misforstår jeg? Var styret allerede på plass før de startet, også bare klappet man de inn i de forskjellige stillingene? Håper noen som var til stede kan fylle meg inn litt bedre. Ikke verdens viktigste sak å få svar på, men litt interessant uansett.

Lista ble gjennomgått person for person, for hver person spurte dirigenten om det var noen andre forslag. Da det ikke var dette (etter ett sekund........), så ble hver og en valgt. Alt i alt greit, virka ikke som det var noen andre forslag, men de kunne tatt seg et par sekunder bedre tid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340