Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 jan 10, 16:24

Om juniorspillerne blir for dårlige i år kan godt hende, men jeg tror flere av juniorene klarer seg helt greit i Adeccoligaen. Og med tillitt klarer de seg veldig bra etterhvert tror jeg. Jeg tror også det er smartere å prøve de ut på nest øverste nivå nå, det kan de vokse på før de evt skal spille for FFK i Tippeligaen om 1-3 år.

Etablerte spillere, hva er det? En nordmann på 28 år med altfor høy lønn i forhold til kvaliteter? Jeg håper ikke at FSI klarer å skaffe to-tre etablerte spillere som FFK må lønne i dyre dommer. Så viktig er ikke et direkte opprykk for meg. Joda, FSI har sikkert noen millioner å bruke på spillere, men det hjelper fint lite når ikke FFK har penger til lønninger.

Uten forsterkniger blir fortsatt målet å kjempe i toppen, kanskje til og med å rykke opp. Min personlige målsetning er å klare seg helt greit i Adeccoligaen, og hvertfall ikke rykke ned. I tillegg til dette har jeg et mål om at FFK skal klare seg mer på egen hånd med egne penger og egne spillere. Det er hyggelige med hjelp fra FSI, men målsetningen i fremtiden må være for FFK å eie spillerne sine selv, og ikke trenge hjelp av eksterne pengefolk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f