Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 30 des 09, 23:11

Opprinnelig postet av jag

RYKTET spredte seg som ild i tørt gress.

Her velger du altså å tro på noe du hører fra "noen" som du ikke aner hvem er. For alt du vet kunne det vært vaktmesteren i Østfoldhallen som sa det. Og så legger du det ut her som en sannhet.

 

Da kan jeg avkrefte "nyheten" din. Tom Nordlie har IKKE fått sparken.

Og KTE kan du heldigvis bare glemme.

 

Ikke påstått at det er en sannhet, skrev  vel at jeg hadde hørt det. Skrev også at jeg ikke vet om det er sant, bare gjenfortalte det jeg hørte. Om jeg skriver nyhet og ikke rykte, så regner jeg med at de fleste forstod at jeg ikke satt på signerte styredokumenter som bekrefter mitt innlegg(selv om det heller ikke ville vært noen bombe om dagen). Og like lite som jeg kan bekrefte dette, så kan du avkrefte.

Og at Tom Nordlie får sparken/trekker seg føler jeg meg sikker på skjer, kan ikke se at det er noe annet valg slik situasjonen har utviklet seg. Koste hva det koste vil. Terje Høili kommer til å ta ansvar og betale han ut også.

Om KTE blir den nye treneren ville jeg ikke blitt veldig overrasket heller, om det er noen ideell løsning er noe annet.

Om jeg velger å tro på dette vet jeg ikke sjøl, men anser det ikke som usannsynlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f