Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 des 09, 19:07

Opprinnelig postet av thorsen

 Men.. Er det ikke dette styret som (slik jeg har forstått det iallefall):
- Ville fjerne Grönhagen, beholde TKK
- Ville fjerne Henriksen
- Ville fjerne TN og hadde så si Norling klar?

Problemet har bare vært at de har snudd i siste sekund hver gang, eller kan det ha noe med at Sport-styret er ubrukelige og har overstyrt hver eneste gang? Metodene som har blitt brukt er kanskje verdig avskjedigelse for alle og enhver, men er det virkelig disse som har kjørt klubben ned i grusen?

-TKK ville fjerne Grønhagen. Han fikk medhold i styret som senere snudde og beholdt Grønhagen. Det er et par utenforliggende ting som gjorde at styret snudde i den saken... Vi mistet derfor TKK som ikke ville jobbe med Grønhagen og som selvfølgelig følte seg dolket i ryggen i denne prosessen.

- Fjerning av Henriksen har så vidt jeg vet ikke vært bestemt, bare diskutert. Det endte opp med at Henriksen fikk "full tillitt".

- TN ble ansatt av styret (noen meget aktive styremedlemmer i den prosessen) med økonomisk støtte fra Terje Høili.

-Henriksen gikk allerede i november/desember til styret for å få fullmakt til å fjerne TN uten å få det. Når dette kom ut i media for noen dager siden var det med andre ord "gammelt nytt". Å si at styret ville fjerne TN stemmer derfor ikke.

-Selv etter råd om å fjerne TN fra andre personer og organer (her snakker vi personer og organer med tyngde) innenfor klubben har styret enda ikke gitt Henriksen fullmakt til å sparke ut Nordlie. Det alene er nok til at vi trenger et nytt styre. Et styre som tenker KLUBB og ikke personlig prestisje.

-At kontrakten til TN er helt på trynet både når det gjelder lønn og mangel på rettrettmuligheter ved nedrykk er jo heller ikke særlig flaterende for styret som har "forhandlet" kontrakten.

-At styret i det hele tatt ansatte en mann med ryktet til TN på 2,5 års kontrakt er også et bevis på at styret IKKE eier framtidsvisjoner for klubben, men bare driver med kortsiktige brannslukning og skyver de virkelige problemene foran seg.
Hverken økonomisk eller sportslig er ansettelsen av TN mulig å forsvare. Tvert imot er det grunn nok til å hive ut styret.

-Det gjør at klubben (som har stritt med problemer over lengere tid) nå femstår som fullstendig kaotisk på alle plan. Noen som tviler på at vi må ha et nytt styre som STYRER?

Ovenstående ut fra det jeg vet om FFK, noe fra media og noe direkte fra klubben og personer rundt klubben..

Svar på spørsmålet på slutten av innlegget ditt: Nei, ikke alene. De har bare fortsatt å rasere en klubb som i utgangspunktet lå nede med store skader.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f