Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 des 09, 23:07

Opprinnelig postet av Lex
Aune er ikke et alternativ. Om Nordlie går MÅ det komme en ny. Det tror jeg FFK og innvestorene er enig i når de har gått ut med at de vil holde igjen midler om han blir.

Så spørs det hvem som kunne tenke seg å ta over en klubb i "oppløsning" i norges nest øverste divisjon som også passer inn i FFKs nye, spennende filosofi. Nå røk jo Rikard Norling, en mann som jeg tror hadde passet perfekt.

Har de nye folka (forhåpentligvis Rafn mfl.) nok kunnskap og stort nok nettverk til å finne riktig mann til riktig pris? Eller er man ikke i stand til å finne "bedre" alternativer enn Tom Freddy Aune? Det kan bli vanskelig nok å finne riktig trener. Som sagt hadde dette vært mye enklere om man hadde befunnet seg i den øverste divisjonen. Jeg håper bare man ikke kommer drassende på trenere som Bjørnebye osv som ikke har noe mer å vise til enn vår egen talentfulle trener. Greit, han har et "større" navn (spilt i Liverpool og på landslaget), men det spørs om det betyr noe.

Du sier at Aune ikke er et alternativ. Det er han absolutt. Jeg synes absolutt ikke Aune blir noen "reserveløsning" hvis man ikke skulle klare å finne et "bedre" alternativ. Jeg håper man unngår såkalte "store navn" som Erlandsen og Rösler i ren desperasjon. Slike trenere passer dårlig inn i en lagtidstenkende klubb som jeg håper FFK vil være. Nei, da er det bedre å utvikle vår egen topptrener.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f