Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 09, 23:51

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Kan ikke tenkes at PAC ikke fikk fornyet kontrakt da....?kanskje derfor det havnet i avisa.... alle sier de vet her inne...jobber dere inside i ffk eller kjenner dere noen som kjenner noen igjen???? Jeg vet ikke mere enn det som står i media, her inne er jo alle forståsegpåere i denne saken. PAC er en mytterist sammen med Ramberg når de går ut på denne måten, thats it... Dette skulle vært tatt internt og ikke offentlig. Vekk med de.

 

PAC ble tilbudt ny kontrakt men han takket nei siden Nordlie fikk fortsette. Det har også være i media at PAC ble tilbudt ny kontrakt. Se også på daton for når brevet er sendt styre. PAC ventet helt til medlemsmøte ble utsatt med å offentligjøre det.

Og kalle PAC for myterist blir helt latterlig. Ingen og jeg mener ingen kan lære noe uten konstruktiv kritikk. Og når man gir god konstruktiv kritikk som han faktisk gjorde skal man lytte og se på det i stede for å feie det under teppe. I stede prøver styre å nekte sine medlemer kjennskap til denne kritikke ved å utsette møte hvor man skulle lese opp dette brevet. Vi som by og medlemmer har en rett til å vite hvordan ståa er i klubben vår for ja det er vår klubb. Det er ikke en lukket klubb kun for aksjonerene. Klubben er til og for Fredrikstad by.

Man kan sammenligne det med politikere og stortinget. Det er ingen som stiller spørsmålstegn ved at politikere og jurnalister graver frem mye rart om ministere. Det forventer jo nesten folk siden det er folk som skal styre landet vårt. Jeg mener det er det samme med vår klubb. Hvorfor skal ikke vi få vite hvordan våre helter behandles og om våre helter er idioter. Ja mennesker i og rundt FFK har rett på et privatliv men de representere vår by og vår klubb, ja da må da finne seg i at når de tar den jobben at det medfører et enormt ansvar og at man konstant har søkelyset rettet mot seg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f