Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 des 09, 14:54

Eventuelt å hinte til at PAC er en sutreunge er rett og slett historieløst. Han er alt annet en det. Han har ikke gjort annen en å holde munnen lukket i 13 år.

Helt enig i at man en gang i blant kan prestere selv om det er bråk men ikke konstant. Selv med en profensjonell holdning så klarer man ikke i idrett å prestere når ting ikke er som det skal. Alle som har bedrevet idrett vet også dette. Det har ingen ting å si hvor proff man er.

PAC har heller aldri klaget på Eggen, Grønhagen eller Aune, men han tar et oppgjør med Nordlie. FFK har helt klart et problem hvor de må bygge en kultur. Men som PAC sier Nordlie er ikke mannen for fremtiden i FFK. Siden også PAC ikke har klaget på de andre trenerne som du nevner synes jeg det blir helt feil å bruke det som argumentasjon mot PAC.

Mulig du blander spillergruppen og PAC. Men jeg tolker brevet til PAC som personlig og ikke et brev fra spillergruppen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340