Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 des 09, 14:04

Men det er jo nettopp det han gjør han underbygger sin avgjørelse. Han legger ikke opp pga at han spilte elendig i 2009. Han legger opp pga veivalget som ble tatt om at Nordlie skal fortsette som trener. Han går da ganske grundig til verks å sier i klartekst hvorfor han er så prinsipielt uenig i Nordlie.

Når det gjelder det å prestere så har det ikke noe å si om man tjener 100 000 kr eller 10 mill. Finnes ikke gleden klarer man ikke å prestere. Hvis du har bedrevet litt idrett selv så vet du det. Det blir så latterlig å si at pga at man tjener 2 mill så må de prestere 110% Jeg nekter å tro at du hadde prestert perfekt i den jobben du er i dag hvis det hadde vært bråk dag ut og dag inn. Konflikter og intriger selv om du hadde tjent 10 mill.

De er mennesker som alle andre de også. Treneren skal inn mot en kamp få opp motivasjonen, gleden, lysten til å spille. Klarer han ikke det har han ingen ting som trener å gjøre. Det er ganske selvforklarende at en gruppe som har vært gjennom så mye som det FFK har vært gjennom ikke kan skremmes til å prestere. Man må da jobbe med å få tilbake spillergleden. Det tror jeg de fleste skjønner bortsett fra Nordlie.


Stort sett det eneste argumentet jeg har hørt for de som er mot utspillene til PAC og Ramberg er at de tjener 2 mill. For det første er det ikke spillerne sin skyld at de tjener bra. Det er oss supportere som er skyld i det. Det er vi som har kjørt denne karusellen og da også pøst inn med penger i fotballen. For det andre og det viktigste, de er mennesker de også. De har følelser som alle andre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340