Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 09, 16:26

Opprinnelig postet av nilz1

For det er det vi må gjøre, støtte klubben i tykt og tynt. Hans Erik er en grei gutt og det er det flere som er. Hadde jeg vært sjefen hans hadde han ikke hatt noen jobb å gå til i dag. Nå må de spillerne som er der finne seg i situasjonen slik den har blitt. De har ikke levert i løpet av sesongen som førte til nedrykk og bør etter min mening ikke ha stemmerett.

En arbeidsplass (fotballklubb) med voksne ansatte som hever god lønn skal levere selv om sjefen ikke alltid oppfører seg slik man ønsker. Hvis ikke - så er det fritt fram til å bytte jobb (klubb).

Jeg oppfordrer Hansi og alle andre som fortsatt ikke er ferdig med sesongen 2009 og ta seg en tur på NAV og melde seg ledig på arbeidsmarkedet. Hansi jobbet vel på KIWI, Rema eller noe sånt før han tok opp fotballen igjen. Så det er sikkert ikke umulig at han er bedre med kålrabi en fotballer.

Vi er alle skuffa etter 2009 sesongen som resulterte i nedrykk - selvføgelig. Men, hvis spillergruppa hadde vært mer opptatt av fotball enn interne konflikter hadde de vunnet mot Molde (da hadde kvalikk vært ungått). Når de ikke ville det så hadde de matchballen mot Sarp, men det var tydelig at de ikke var interessert i å vinne den kampen. Dvs. noen nøkkelspillere var mer opptatt av å vise Nordli at de ikke ville gjøre som han ville, og syns det var greit nok å rykke ned. Kanskje fordi de trodde de da ville bli kvitt Nordli.

Men - så mye makt skal ikke en arbeidstaker (spiller) ha over arbeidsplassen sin.

Så jeg avslutter med å si at de som ikke er interessert i å yte 100%+ for at FFK skal være i tippeligaen i 2011 og med det være villig til å blø seg igjennom alle serierundene fra og med april 2010 og fram til høsten til opprykke er sikret, bør forsvinne ut dørene på stadion - NÅ!

Sesongkortene er betalt og jeg ser fram til å gå på stadion for å heie FFK tilbake til toppen, med eller uten Henriksen/Nordli. Med eller uten Hans Erik og andre selvopptatte sytekopper...

Du burde ta å sjekke hva du uttaler deg om før du går ut med slike bastante utsagn som ikke har rot i noen form for sannheten. Hansi og alle andre, som du ber skaffe seg en ny jobb grunnet 09 sesongen, er smertelig innforstått med deres egen prestasjon i sesongen som var. De er da ikke dumme i hodet. Problemet her er fremtiden, men det har du merkelig nok ikke klart å få med deg? Hansi og PAC vil redde klubben i sitt hjertet. Fremtiden til klubben. Dette nettmøtet har ingenting med 09 sesongen å gjøre. Kanskje på tide å lukke opp øya og lese hva som blir sagt før man ber spillerne å brette ermene istedenfor å klage på ting de strengt tatt ikke har klagd på! Makan.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f