Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 des 09, 16:03

Opprinnelig postet av hasse33

FFK er en bedrift og de ansatte skal være lojale utad i forhold til pressen etc. Det er 

slik er det i det normale arbeidslivet og FFK er egentlig en "normal" arbeidsplass.

 

Men det er vel nettopp det FFK ikke er, de er ikke en normal bedrift. I en normal bedrift kan man aksjonere, legge ned arbeidet, gå treigt aksjon osv osv. Slike muligheter hater ikke spillerne. Hadde tatt seg ut om FFK skulle spilt en kamå hvor spillerne bare gikk, selv om kan jo virke som det er det de har gjort i år da hehe. Videre så kan sikkert både du og jeg levere en topp jobb selv om man har en dårlig dag. Ting går mer på autopilot og vi levere uansett. En fotballspiller kan ikke det. Har man en dårlig dag går det dårlig på banen og det påvirker hele laget. Og det har vi jo sett i år.

Så selv om FFK egentlig er en normal bedrift og spillerne (arbeidstagerne) burde oppført seg som i en vanlig bedrift så føler jeg at det blir litt feil også. For meg ser jeg ikke at de har helt de samme muligheter som i en normal bedrift og da må bruke de få midler de har (les pressen) for å få frem sine saker når det er en så klar å tydelig sak som dette her.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340