Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 10 des 09, 13:11
Endret: 10 des 09, 13:20
Endret av: madserazzi

Som et lite sannsynlig eksperiment: Sett at vi beholder Henriksen. Vi henter inn en sportsdirektør som f.eks TKK, evt PAC på sikt.Dette forutsetter jo at TN forsvinner, da han har hele det sportslige ansvaret nå. En ny trener må da på plass,(utopi: prøve å hente Reka?) som kan samarbeide godt med sportsdirektøren.

Kan det da tenkes at Henriksen kan være en bra mann når han kan drive med alt annet enn det som har med det sportslige å gjøre?

 

På meg virker det som at problemene begynner på toppen, dvs at Vestvik og Gjeldnes bør fjernes. Vestvik har utrolig mange jern i ilden(blandt annet omstridte byggeprosjekter. se F-B artikkel ang tankodden) Det kan virker som at hans fremste fokus ligger helt andre steder. Gjeldnes kjenner jeg lite til, annet enn at han framstår som en mediesky kylling.

Ønsker meg Høili i en av disse stillingene, og en annen lokal, ikke mediasky, godt likt person i den andre, som har fullt fokus på FFK sitt ve og vel.

Kunne gjerne sett for meg Reka som trener, og KTE som sportsdirektør.

 

Er desverre pessimist, og regner med at intet kommer til å skje før kommende sesong, annet enn at Thommassen, Rajo m.fl kommer til å forsvinne.

Årskort er absolutt ikke aktuellt, men jeg kommer fortsatt til å gå på alle hjemmekamper jeg kan, og heie av full hals på de få spillerne vi har igjen.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340