Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 10 des 09, 11:57

Jeg har hatt sesongkort siden vi rykket opp i adecco. Kommer jeg til å kjøpe sesongkort for 2010? Ikke tale om!!

Slik jeg ser det, har publikumsoppslutningen vært enestående i år. Men verken spillere, ledelse eller trenere har levert noe som i det hele tatt er i nærheten av hva som kan forventes.

Jeg er dritt lei nesten alle spillerne som i hele år har funnet utenforliggende årsaker til egne mangler. Dritt lei Tom Freddy Aune, som suttrer over at han fikk for liten tid til å få skikk på gruppa. Han har f... meg jobbet med spillerne i flere år. Jeg er dritt lei styret og styreleder som har bagatelisert de økonomiske problemene, og utrolig nok klarte å hente inn det vandrende katastrofeområdet Tom Nordli. Nordli var jeg foresten dritt lei alt når han var i Start. Henriksen orker jeg ikke en gang nevne alt jeg hater ved. For meg representerer han selve roten til alt ondt i FFK.

Er jeg medgangssupporter? Nei, jeg gidder bare ikke betale for å se en gjeng undermålere pisse på klubben min.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340