Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 01 des 09, 14:15

Føler meg ganske trygg på at det vil komme en kraftig reaksjon fra spillerne denne uke en gang. Vet ikke hva det blir, men når PAC sier på spørmål fra vg om det blir vanskelig for spillerne å fortsette med TN at det vil de nærmeste dagene vise, så ligger det vel i korta at de vil kom med en slags reaksjon syns jeg.

Må si jeg er meget overrasket over at TN får full tillit, at RH får fortsette regnet jeg egentlig med, virker som han er styrets mann i klubben, men Nordlie var jeg sikker på at de ville få fjernet. Kan ikke tenke meg at det vil komme til å fungere med han sånn som det har blitt de første 2-3 mnd i hans FFK karriere, ser ikke får meg at han kan få snudd det eller at han vil endre seg nevneverdig. Føler også det skinner litt igjennom at han ikke forstår helt kritikken i intervjuene med han, han tar selvkritikk for metodene de har brukt, ikke fordi metodene er dårlige for de har jo funket for han før, men fordi han ikke viste hvor skakk-kjørte spillerne var når han kom. Har en veldig dårlig følelse for fortsettelsen her, men håper i det lengste at ting årnær sæ! Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f