Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 28 nov 09, 01:42

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010? Lars Tjærnås er en person mange klubber kan ha stor hjelp av å benytte seg av,men så lenge situasjonen er som den er lurer jeg på om vi ikke må benytte oss av personer som vi er 100% sikre på at FFK skal ha med videre i det sportslige apparatet 10/11. Bør finnes personer i systemet  som innehar mye av den samme kompetansen  som Tjærnås har og som er villig til å gi det lille ekstra for at FFK skal komme tilbake i det gode selskap. Dette uten å kreve altfor mye av FFK. Mangler noen av de typene. Økonomi er jo en stor post som vi må kutte drastisk i.

Har intrykk av at FFK har hatt flere ansatt i det sportslige apparatet en mange andre klubber i tippeligaen. Er jo ikke sikkert at det har vært negativt,men nå er det nye tider. Kunne det vært en mulighet at Jocke og Dagfinn også kunne hatt denne arbeidsoppgaven i samarbeid med treneren? Hadde etter min mening vært fint for FFK om Dagfinn hadde hatt en større rolle i klubben. En person med store fotballfaglige kunnskaper og en type FFK helt klart kunne dratt stor nytte av å ha i FFK-systemet.

Håper at FFK kommer styrket ut av denne prosessen.

Sitat fra pappa som har 55 sesonger på Frederikstad stadion:"Det hjelper ikke bare at alle ror når ingen vet om det er hankø,søster,lera eller fredagshølet vi skal til" Cafe Oscar etter exiten.

---------------------------

plænken


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f