Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 28 nov 09, 01:13

Opprinnelig postet av freud

Opprinnelig postet av madcow

Er dette henriksen sitt eget initiativ eller er han påtvunget dette for å beholde jobben kanskje? (kun spekulasjon av meg.) Føler det blir litt feil å kalle han en stor mann for dette. beklager. Det skulle bare mangle at "han" gjøre dette uansett.

HALLO!!!

Det virker som en del har bestemt seg at han liker jeg ikke, uansett! At det går an å vri det negativt at vi har en leder som er villig til å redusere lønnen sin såpass betydelig, er for meg helt uforståelig. Tror dere virkelig at han gjør det for å "bli likt"?Det er en av egenskapene som skiller en leder fra de fleste av oss: de har baller til å gjennomføre det som trengs uten behov for å bli likt.

Når RH gjør dette beviser det at han setter klubbens ve og vel øverst.

Er det rart? Greit Henriksen har ikke den letteste jobben som klubbdirektør med å ta de vanskelige avgjørelsene og må kutte. Men når han går ut som han har gjort det siste året med lottoutsagn, brutte løfter til Plankehaugen støtt og stadig + at FFK skylder masse penger og han ikke gjør noe.. er dette da en klubbdirektør og ha?

Jeg har fått nok, men velger å holde kjeft egentlig, for åpner man kjeften blir man bare sett på som dum. Man må kunne ha forskjellige meninger. Jeg også tror han gjør det for å bli en av de populære igjen men den biter ikke jeg på


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f