Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 27 nov 09, 16:15

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Dag Frode

...og da lurer jeg veldig på hvorfor man skal ha inn en ny keepertrener? Er ikke Jerry Knutsson god nok eller er han for dyr? Hvem er på vei inn?

Jerry er vel heller ikke akkurat kjent for å være den mest positive karakteren. :)

Ryktes at keepertreneren til Hamkam kommer inn. Hørt mye bra om ham.

Jerry har blitt trukket frem av samtlige keepere som har vært i klubben kortsiktig og langsiktig. Keeperne er ekstremt fornøyd med han, og han er blitt meget kjent for alltid å variere treningene, og måten man trener på ting. Og ikke minst kvaliteten i det han gjør og de tilbakemeldingene keeperne får.

Hva mener du med "ikke den mest positive karakteren"? Er det slik at våre 2 keepere er misfornøyd med humøret til Jerry? Eller er det noen andre som er misfornøyd? Du har jo gode kilder, så du kan godt komme med resten når du først kommer med slike utsagn.

Det er ikke rart at Jerry som har vært med over lang lang tid reagerer på ting som skjer i klubben, og at han da ytrer sin mening om dette. Men derfra til å si at det går utover måten han utøver sin trenergjerning på er vel litt søkt?

Husk at Jerry kjenner klubben usedvanlig godt etterhvert og han vet hva som funker og ikke funker. Dersom dette utsagnet ditt bunner i at han er negativ til klubben for tiden, så synes jeg IKKE at det er så rart og at han derfor skal henges av deg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340