Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 nov 09, 10:51

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av hasse33
.

Tror muligens trenerklimaet, samholdet etc er en smule bedre i Særp om dagen enn det er i FFK.

Mulig at endel av ung gutta ikke gidder å høre på en fyr som skjeller deg ut.....som TN har ut fra observasjoner gjort mot f.eks Thomassen/Askar.

Trenerklimaet og samholdet på FFK-jr holder meget høy standard. Moi er et stort talent , men han er nok langt unna a-stallen til FFK. Det var derfor meningen at han skulle tilhøre FFK jr.

Det er synd han ikke kom til FFK, men ønsker ham lykke til i Sarpsborg 08. Forøvrig så vil han ikke spille i jr-interkrets for Sarpsborg 08 (der må jeg arrestere deg Lemmy....) Sarpsborg 08 ble desidert sist og rykket ned. Det blir Kvik som tar Sarpsborgs plass. 

Så får vi håpe at kabalen rundt Østfolds beste jr-lag snart er klart og at Even Juliussen får kontinuitet i den gode jobben han har startet. 

Jeg kan på ingen måte se at jr-laget til FFK er svekket. Så FFK jr vil også i 2010 være best i Østfold

Jeg mente selvsagt på A lagsnivå. Tviler ikke på at juniorgutta har et bra klima, men mente at muligens A treneren til Særp er nok en mer inkludrende og harmonisk mann enn f.eks A treneren til FFK Tongue out. Traff forøvrig han SIngh på toget til Moss for en stund siden hvor vi ble sittende og prate....en meget seriøs og hyggelig gutt, med klare ambisjoner:Cool

 

p


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340