Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 25 nov 09, 18:47

[quote=guillermo]

Opprinnelig postet av rødforalltid

Jeg ønsker meg ett lag og en klubb hvor alt er rosenrødt og medaljene kommer rekende på en fjøl. Supporterne skal bare være blide, det skal være ansatt flere hundre i adm, alle spillere i hele verden skal ønske seg til vår klubb, og når de endelig kommer seg inn porten på stadion skal de spille gratis.

 

Den eneste jeg ikke ønsker i denne klubben er KTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan jeg spørre hvorfor du absolutt ikke vil ha KTE i klubben? :)

Det kan du få lov til.

 

Enkelt å greit på grunn av at er ikke noen eliteserie-trener. Ja , han bragte FFK fra 2 div. til eliteserien. Men det var nedrykkskamp de sesongene han trente FFK i eliten. I tillegg liker jeg ikke at folk over 40 år furter i media, når de ikke får det som de vil.

Han var faktisk en av årsaken til at Høili trakk seg ut av FFK, når FFK ville gi han cup-finale medaljen, tok han den i mot for å gi den tilbake. Han sutret så fort MA kom til klubben, pga at han da ble fratatt makt.

 

Så for meg er det pest eller kolera. Denne gangen går jeg for pesten.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f