Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 24 nov 09, 16:16
Endret: 24 nov 09, 16:50
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Lemmy

FFK står nå foran et veivalg, slik de gjorde i januar også. Da hadde man ikke baller nok til å gjøre det rette valget. Nå håper jeg at klubben har lært av sine feil, tar det "tøffe" valget og gir Nordlie og Hanssen sparken med umiddelbar virkning.

Hvor er pengene til dette Lemmy? Nå er vi der vi er og "penga rår". Dette låser handlingsfriheten vi har, det kan vi ikke lukke øynene for, det blir for dyrt å kvitte seg med ham. Tror ikke TN er dårlig trener, han kom inn i en tid hvor alt stod på hue! Piroja stod på hue lenge før TN sto der i rødt og hvitt (eller blå joggedress). Jeg er så lei egeninteressene til visse spillere, og jeg tror at de som kan norsk (ikke Joachim T.) har dratt de andre med seg i en forsvarsmekanisme mot ytre og indre trusler. Derfor har TN (og RH) blitt demonisert.

Vi får se hva som skjer, mest av alt ønsker jeg meg noen "RBK" postulater som for evig og alltid styrer de valg klubben tar fremover og en sterk faglig sportslig ansvarlig som holder Eggen'er, Grønis'er, Nordli'er i øra.

Mod: Fikset quote


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340