Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 24 nov 09, 15:35

Hvor mange bortskjemte spillere kan man få inn i en folkevognbuss? TN er trener i to år til, dette bestemmes dessverre av økonomien, ikke av noe annet.

Dette her tror jeg: TN er svært dyktig, men han kom inn i en stressituasjon for lag, klubb og spillere (OG tilhengere). TN ønsker ikke at det som var i  høst skal være formen på hvordan det skal være i spillegruppa fremover, dette var en prosess som han ble betalt for å kjøre for å redde siste håp. Nå er settingen annerledes, TN er mannen og laget må akseptere ham.

Spillerne må få frem hva som er problemet og gi ham en sjanse til å endre dette, slik må det være. Er ikke like sikker på at alle spillerne bør få en ny sjanse.  Jeg tror ikke spillerne skal velge sin sjef. Da kommer egeninteressene frem så det holder blant Ramberg & co på nytt.

Synes slik det er nå at det er viktigere at den store lønnsreduksjonen kommer. Se på Gashi, tjener drøye million samtidig som han ikke har levert og opptrer illojalt overfor egen arbeidsgiver.

Siden spillerne klager så mye, så gleder jeg meg til å se Gashi, Ramberg, Everton stå frem og analysere hva de selv oppnådde utfra de oppgavene de ble satt til på banen i 2010. Med de adjektiv som benyttes for tiden så kan vel ikke noe annet sies fra deres munn enn "stort sett bare ræva". Det var ihvertfall ikke verdt mer enn en årslønn på 5-600 tusen. Det er mye for å være ræva og i tillegg ha mandat til å kaste en trener!

Og hvis det er noe i at Joachim T.  ble hudflettet av T.N i høst uten grunn, så bør de skvære opp.

JT er en bra mann, han vil utvikle seg under T.N.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340