Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 23 nov 09, 22:12

Jeg begynner å bli god og lei av alle brønnpisserne som kommer nå og mener at "om dere bare hadde hørt på meg så hadde vi ikke vært i den situasjonen som vi er i nå".

Du har rett i at det er mye inkompetanse i klubben Barson, men Fuck you! Du var en av de mest rutinerte og sentrale spillerne på laget i år. Du bør gå litt i deg selv og se på din rolle laget og ta din del av skyden for det skandaløse nedrykket.

Uavhengig av hvor dårlige fotballfaglige avgjørelser vikarbyråledelsen til FFK tar er det  de11 spillere, inkludert en kaptein som skal styre laget, som til syvende og sist skal spille kampene. Disse spillerne får betalt for å prestere, når de ikke gjør det og i tillegg forlater klubben i grøfta, kan de godt holde kjeft om andres inkompetanse.

Er det dårlig klubbledelsen som gjør at du gir bort ballen, slik at 08 kommer på en overgang og skårer? Er det dårlig klubbledelse som gjør at du pådrar deg unødvendige gule kort? Er det inkompetent ledelse som gjør at du glipper i markeringene?

 

---------------------------

på vinger over europa


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340