Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 20 nov 09, 12:31

Opprinnelig postet av alexx

Som du selv peker på, det finnes alltid unntak, det finnes spillere som helt sikkert vil la seg skremme av Nordlies rykte, men jeg tror at; får de et kontraksforslag som er bra både økonomisk og sportslig og samtidig som de vet at Nordlie ønsker de til klubben fordi han vil satse på dem så tror jeg de vil takke ja.

For det første har ikke klubben råd til å komme med tilbud ser er bra økonomisk. Og det sportslige er vel heller ikke så mye å skryte av nå? Alle har vel fått med seg at Nordlie har en lederstil som svært få, om noen, er komfortabel med. De gangene han har hatt suksess har spillerne levd med han så lenge det har gått bra. Nå har han etablert en historikk med at det ikke går bra og det bygger ikke akkurat tillit.

Jeg har ikke kompetanse til å vurdere Nordlie rent fotballfaglig, men som leder og motivator er han fullstendig ubrukelig. Tror du spillerne er motivert til å yte max for en som de oppfatter som en dust?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340