Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 20 nov 09, 11:34

Kan du navngi disse agentene for oss? At Andersson ikke er en atraktiv spiller er nytt for mange her på dette forumet og at han kommer inn under kategorien "sånne vi uansett ikke vil ha" er intet mindre enn oppsiktsvekkende. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det reneste "halleluja" stemning her på dette forumet etter det kjøpet og da han skåra i debutkampen tok det helt av.

Husker jeg ikke helt feil så klarte Nordlie og LSK å kapre både Brenne og Bjørkøy fra oss, på det tidspunktet var de tett opp til landslaget eller i landslaget med andre ord atraktive spillere. At de ikke slo til i LSK er en annen historie.

Som du selv peker på, det finnes alltid unntak, det finnes spillere som helt sikkert vil la seg skremme av Nordlies rykte, men jeg tror at; får de et kontraksforslag som er bra både økonomisk og sportslig og samtidig som de vet at Nordlie ønsker de til klubben fordi han vil satse på dem så tror jeg de vil takke ja.

Det største hinderet for FFK i jakten på atraktive spillere blir etter min mening, det faktum at vi spiller i Adeccoen og ikke i Tippeligaen, det vil alltid være en ulempe for oss at vi ikke spiller på høyeste nivå i jakten på spillere som vil utvikle seg og som er atraktive.

Forøvrig er jeg helt enig med deg når det gjelder Valencia, en spiller som har null verdi for oss både sportslig og økonomisk(salgspotensiale) 

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340